Zaměření našich projektů

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve společnosti

Ve snaze dále zvyšovat svou výkonnost se v řadě našich společností již delší dobu hovoří o procesním řízení. Jak na to jít, aby se skutečně dostavil očekávaný výsledek?
 Ve své podstatě není procesní přístup k řízení společnosti nijak „objevný“ a patrně každý z nás by jej aplikoval, kdyby měl řídit sám sebe jako začínajícího soukromého podnikatele. Nejprve bychom si zjistili, co vlastně...

Kapacitní audity v nevýrobních procesech a ve veřejné správě

Řada společností (ale dnes už i úřádů veřejné správy) se v současnosti zabývá řešením následujících otázek: Jak efektivně optimalizovat / redukovat přebytek personálních kapacit v procesech / organizačních jednotkách zasažených změnou / snížením poptávky? Jak je redukovat rychle, ale současně bez ohrožení fungování společnosti a jejích procesů?   Našim řešením efektivního snížení...

Zlepšování (optimalizace) konkrétních procesů

Velmi důležitý je výběr procesu / části procesu pro zlepšení / optimalizaci. Jako možné kritérium může být otázka "jedná se o proces s": dopadem na vnější zákazníky a jejich požadavky (na spokojenost zákazníků, …), a/nebo dopadem na obchodní strategii a konkurenceschopnost, a/nebo dopadem na budované klíčové kompetence společnosti, a/nebo trendem zvyšující se četnosti problémů,...

Zavádění, údržba a rozvoj systémů řízení: QMS (ISO 9001), EMS (ISO 14001), BOZP (OHSAS 18001), ISMS (ISO 27001)

Komplexní příprava společnosti na certifikaci systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001, enviromentálního systému dle ČSN EN ISO 14001, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle ČSN OHSAS 18001 a bezpečnosti informací dle ČSN ISO 27001. Outsourcované služby manažera kvality (resp. EMS) - komplexní starost o systém jakosti (resp. EMS) a jeho náležitosti dle požadavků normy ISO 9001...

Výstupy / efekty našich projektů:

  • zvyšování spokojenosti zákazníka (poskytování výstupů včas, kvalitně a efektivně)
  • zamezení plýtvání, eliminace zbytečných nákladů
  • optimalizace počtu pracovníků na proces / útvar
  • zlepšování procesů - zkrácení průběžných dob
  • jasné vymezení odpovědností za prováděné činnosti
  • změna myšlení pracovníků - orientace na zákazníka
  • účinné měření výkonnosti procesů - provázání na motivační systém
  • systém řízení připravený k (re-) certifikaci dle některých z norem ISO (9001, 14001, 18001, 27001)